October 21, 2005

Open Letter to King Harald of Norway ...

(... or "Fun with Computer Translation")


King Harald, my man!

I just wanted to thank you for ruling over such a cool country (no pun intended). For a place that's not actually part of the European Union, you guys sure rock.

I'm also very impressed by all of your citizens. Mollaren (not his real name, but you already know that), Mikkel and Sara are all awesome. (And between you and I, I think Sara is a sex-pot -- I feel I can tell you this only because you run Norway and I run b1-66er's world -- this is ruler-to-ruler talk, I'm sure you understand.)

If you ever want to invite me over for caviar and smoked salmon, I'm pretty much available. You should also know that my dad ran an oil company, so if you want to talk Norwegian economics, I'd be all over it.

I'm really looking forward to the Prince and Princess's baby (I'm hoping for a Christmas birth). I'm sure you're as relieved as I am that your royal bloodline doesn't have those inbreeding problems that the Brits do.

Greetings from my world, where Norway is our pal,
b1


***
Norwegian translation
***


Kingston Plage, meg mann!

Jeg rettferdig savnet å takk skal du ha for herskende over slik en avkjøle land (nei pun hadde til hensikt å). For en sted ja nettopp ikke egentlig del av EU, du fyrene sikker gynge.

Jeg er likeledes meget imponere av alle av din borger. Mollaren (ikke hans virkelig navnet, bortsett fra du allerede vite det) Mikkel og Sarajevo er alle awesome. (Og imellom du og Jeg, Jeg overveie Sarajevo er en kjønn - gryte Jeg stemning Jeg kanne fortelle du denne bare fordi du løpe Norge og Jeg løpe b1-66er's verden denne er hersker - å - hersker samtalen, Jeg er sikker du oppfatte)

Hvis du noen gang vil gjerne up meg over for hulheten og smoked laks, Jeg er pen mange anvendelig. Du burde likeledes vite det meg pappa løp en oljeselskapet, så hvis du vil gjerne samtalen Norsk økonomi I'd være over det hele den.

Jeg er virkelig ser videresende å prinsen og Prinsessen baby ( jeg er håpende for en Jul fødselen). Jeg er sikker du er idet lindre idet Jeg er det din kongelig blodløs ikke ha dem inbreeding problemer det det Storbritannia gjøre.

Hilsener fra meg verden, der hvor Norge er våre kamerat,
b1


***
And now, back to English
***


Kingston Afflict, my man!

I a fair way missing to thank you for ruling above so a chill land (absolutely no pun intended). For a location quite so no matter actual part of DEN EUROPEISKE UNION, you guys certain rock.

I'm also a lot of awe of all at din citizen. Mollaren (no matter his actual appellation, but you already know facts) Mikkel and Sarajevo am all awesome. (And among you and I, I be considering Sarajevo am a gender casserole I ambience I can have a mind to you this only as a matter of you bolt Norway and I bolt b1-66er's the world this am master to master conversation, I'm certain you apprehend.)

Of which you ever should like hide my above for cavity and smoked salmon, I'm pen a good many of use. You ought also know facts my dad course a oil company, saw of which you'll certainly conversation Norwegian economics I'd be at an end all it.

I'm actual discern communicate to Prince and Princess baby (I'm hoping for a Christmas birth ). I'm certain you're as allay as I'm facts din regal bloodless no matter have them inbreeding difficulties facts facts Great Britain do.

Greetings at my the world, where Norway am our buddy,
b1